فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
عرفانعرفان، تا این لحظه: 7 سال و 1 روز سن داره

کودکی دخترم فاطمه

اتلیه و یک سالگی

1394/3/2 17:17
نویسنده : مامان سمیه
142 بازدید
اشتراک گذاری

به نام ایزد منان.....

امروز  میخام،اولین عکس اتلیه ات رو بذارم ،دخترم.

بعد از کلی تلاش ،اپلود کردن عکس رو یاد گرفتم،خدا کنه که  

خوب بشه.....

خاطره ی عکاسی:

اون روزها،یک سالت شده بود و ما قرار بود بریم اتلیه و از شما،

دختر نفسمون عکس بگیریم ،ولی.....

چشمتون روز بد نبینه.....اینقدر شیطونی کردیاولین عکس اتلیه ای

اصلا اروم و قرار نداشتی و همکاری نمیکردی....فقط دور سالن اتلیه،در حال دویدن بودی....

بابا جون هادی هم دنبالت....بالاخره ب هر مصیبتی بود،چند تا عکس گرفتیم که یکیشو میذارم،وروجک من.....

پسندها (2)

نظرات (4)

nilia
2 خرداد 94 17:28
سلام دوست نی نی وبلاگیم اگه دوست داری به من دو جشواره نی نی طبیعت رای بدی عدد1 رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسی
مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 1:40
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم
زهرا(مامان امیرحسین )
4 خرداد 94 16:09
سلام خاله جونی من تو جشنواره شرکت کردم لطفا به من رای بدین تا برنده بشم کد55 به 1000891010 اس ام اس کنید تا من برنده بشم ممنون
ساسان اس ام اس
5 خرداد 94 19:45
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان