فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
عرفانعرفان7 سالگیت مبارک

کودکی دخترم فاطمه

دو سالگی و درد سرها

1395/4/22 1:26
نویسنده : مامان سمیه
80 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دختر عزیزم....

یادداشت به تاریخ 95/4/21-روز دوشنبه

این روزها دیگه برای خودت،خانمی شدی...الان دیگه تقریبا دوسال و نیم داری...

کامل صحبت میکنی...غذا میخوری...لجباز شدی....خاله بازی میکنی...

از یادداشت قبلی ام،خیلی میگذره...چون زیاد وقت نمیکنم...توی روز  کلی کار 

دارم و تازه اخر شب،یک کمی برای خودم وقت پیدا میکنم....

 

دخترکم....عشق کوچیک من....

تو مملو از احساساتی....خیلی دوست داشتنی هستی...مهربان و شاد(فقطططط 

لجبازی هات،خیلی  زیاد شده و اذیتم میکنی)امیدوارم ک این روزها،زودتر 

بگذرند.....

 

                                      اینو بدون ک تمام زندگی من و بابا،شما هستی

                                                 فاطمه جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

SENDER2016
22 تیر 95 16:31
با سلام و عرض ادب برای دریافت اپلیکیشن برای بچه ها ...یه بازی مخصوص کوچولوهای ناز و دوسداشتنی https://cafebazaar.ir/app/ir.hiprogrammer.behzadgarusian.kocholoymoadab/?l=fa