فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
عرفانعرفان، تا این لحظه: 7 سال و 1 روز سن داره

کودکی دخترم فاطمه

دختر با عاطفه

1395/4/30 16:53
نویسنده : مامان سمیه
151 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه ی عزیزم...سلام

یادداشت به تاریخ،دوشنبه 95/4/30

امروز دقیقا،2 سال و شش ماهت،تموم شد،عزیزم...

دیگه برای خودت خانمی شدی....حرف زدنت کامل شده....راه رفتنت همینطور...

تازه چلچله شدی....شیرین عین عسل....

از شیطونی هات چی بگم،مادر......چند هفته ای مریض بودی،تب بالایی داشتی 

و پایین نمیومد ک مجبور شدی،اولین آمپولهای عمرت رو هم بخوری ،تا تب رو 

بیاریم پایین....

خیلی هم مهربون هستی،عزیزم....میاد منو بغل میکنی و میگی:مامان،خیلی دوستت دارم....بعدم بوسم میکنی....

قربونت بشم،عشق کوچیک من....

الان خدا رو شکر،خوبی...

ان شالله سلامت و عاقبت به خیر باشی،عزیزم...

این عکسم،دیشب  ازت گرفتم.....

               

                                                     دوست دارت،مامان سمیه

                                                                یا علی

 

                  

 

                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایه
14 مرداد 95 7:17
سلام گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم